akuttid på sjukhuset

tänkte berätta lite igår som faktiskt är min anledning till att jag inte har skrivit någonting igår. Jag fick nämnligen en akut tid på sjukhuset för min mage. Jag har ju sagt tidigare att jag har ont i magen varje dag och ja igår åkte vi till doktorn, hon kände på min mage och antecknade det jag sa och så. Sen fick jag ta pissprov och blod prov. Så när jag hade tagit blod provet blev jag helt yr och fick ligga ned ett litet tag sen blev ja så dålig att de tog mig till ett annat rum och när jag var påväg dit så försvann först hörseln och sen synen, sen kände jag hur benen vek sig och jag blev vinglig så sköterskan bar mig typ in till ett rum där ja låg en stund o redan efter två minuter var de dygnsurt på sängen själva pappret för att ja svettades så mkt och sen tog de lufttryck och så var de tydligen jätte svagt och sen fick jag ligga där ett tag och sen när jag mådde bättre gick jag åka till skolan.. :)

i skolan var alla rätt snälla mot mig, elr jamenar sandro o sanjin är dryga som vanligt, ide o ahmad gillar o slåss ah :) som vanligt, ;) men de var väl snälla, snällast var nog alex som vanligt. :) <3

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0