BIG BROTHER IS WATCHING ME!

Att ha en kille som bästavän
Det kan vara kul, jobbigt, tråkigt, intressant, OCH HELT JÄVLA UNDERBART!

Ja, min bästavän elr ja jag har två bästavänner Ide Jarf & Alexander Lindberg. Alex nämns väldigt lite i bloggen varför vet jag inte? Men kanske för att han inte är lika korkad som ide och behövs nämnas lika mkt. Men ja nu tänkte jag skriva lite om hur de är att ha en bästa vän som är kille.

Skvaller
När de handlar om skvaller är de inte alls som med oss tjejer typ "omg vetu vad hon sa..." när de kommer till alex och mig är de mer fakta de handlar om. "han slog han.. för att han.." o så vidare. De är så olika. Och de roliga är att man får reda på allting elr nästan allting de killarna säger till varandra. Men eftersom att alex är en väldigt pålitlig kille så får man oftast veta mera om man frågar än att han kommer och skvallrar till mig.

Välja kille
Ja nu kommer vi väl till de absoluta jobbigaste. Om jag hittat en kille som jag tycker är snygg och så vidare och sen berättar ju jag då självklart de för alex så blir han alltid tveksam. Om han själv inte känner personen o vet vem de är vill säga. Men han är alltid skeptisk mot mina så kallade killar. Vilket är bra ibland, elr rätt ofta för han har oftast rätt om den här killen. Hans mening är definitivt "tessan.. lyssna på mig! JAGVET hur killar tänker.." OCH JA HATAR DEN MENINGEN, för då har jag aldrig någonting o säga till om, för han är ju fan själv kille.

Tillsägelse
Han lyckas också alltid rätta till mig, när jag säger fel, stavar fel. eller gör saker fel. Han säger alltid till mig när jag blir såkallat "för mkt" vilket är bra, för jag är en väldigt sprallig tjej och ja är väl lite mer blondin än vad ni tror. (a)

Tips
Fördelen för honom och för mig är väl att vi kan ge varandra tips om vad tjejer och killar gillar. Jag kan ge honom tips om vad han ska säga till en tjej och vad han absolut aldrig får säga till en tjej. Samma sak gör han till mig vilket gör oss till de absolut bästa partners någonsin, *bitchtessan är framme(a)*

Tekniska saker
Sen över till de roligaste, jag lyckas alltid pajja mina tekniksaker. Dator, mobil, och allting. Så de är väl de roligaste att jag förstår ingenting och tror att ju mer man lägger in i en hårddisk ju tyngre blir den. & ja de är sant, senast han hjälpte mig påstod jag att de var så igen.. blondin elr inte? hmm.. okej ja håller med er. Men för mig känns de som om den blir tyngre jumer man lägger in på den. Han hjälper mig iallafall alltid att laga och förstå mina teknik saker.

Håller koll!
Alex har oxå någon sorts radar på mig tro mig jag tror han har ställt in någon radar eller sändare elr ngt på mig för han vet allting om mig, håller koll på mig och kan allting om mig. Han känner mig för bra! Jobbigt, roligt och underbart oftast! Men de är väl bra de oxå.. då vet ni ju vem ja ska ringa om jag försvinner.

Tack alex för att du är en sån bra bästavän, för utan dig hade jag ju faktiskt inte varit den person jag är idag.. undra om jag hade överlevt elr rättare sakt om mina kompisar hade stått ut med mig! Du är verkligen the big brother is watching me! Jag älskar dig alexander lindberg, tack för att du är världens underbaraste vän!


De är såååååå sant!!! <3


Han är som den där lilla fågeln, följer mig vart jag än går. Tack för det bby! <3

/ tessaanringdahl, blondiielicious <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0