blöder i magen?

Ja de känns som det, magen slutar inte o värka dricker ngn himla medicin men de hjälper inte , blir nästan värre. Jag får panik vill veta vad de är! :( Orkar inte gå runt o ha ont i magen längre, just nu spelar de ingen roll jag kan inte sitta, ligga elr stå upp de gör så ont. Vad ska jag göra? Tårarna kommer snart, jag orkar inte ha ont längre! Varför blir de såhär för, vad är de för fel på mig... Känns som om ngn packar ihop magen o sen knivhugger den medans jag blöder, aso de går inte o förklara jag måste vila elr ngt nu, ska lägga mig o se på tv o hoppas på att jag somnar..

pusspuss / tessaanringdahl
Kommentarer
Johannes / 2009-08-26 @ 20:47:50

Det kan inte vara blindtarmen då?:o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0