de går inte över...

Jag har ont i magen varje dag, och då menar jag verkligen varje dag. Men idag gör de något fruktansvärt ont. & de är inte mensvärk! Jag har lärt mig att leva med att jag har ont i magen varje dag och har nu gett upp och klagar bara när jag har riktigt ont. & idag gör de inte ont på samma ställe som de alltid annars gör utan nu har jag börjat få ont i buken mer och mer. De känns som om de är ngn som håller i och klämmer ihop någonting i buken på mig, de är så obehagligt. Mamma och Andreas vill att vi ska åka till sjukhuset och ja ser väl bara den utvägen nu.. vi måste ju få reda på vad de är! Någonting måste de ju vara de är ju inte normalt att jag går och har ont i magen varenda dag!



/ tessaanringdahl
Kommentarer
caroline hagström. / 2009-08-15 @ 11:48:24

vaaaaah? jag har också ont i magen varje dag där!

asså i buken typ ja får skitont och för några dgr

sen så kunde ja varken ligga, sitta elle stå/gå..

de är ju helt sinnessjukt ffs. asså ja får paniik

av de där, jag brukar inte vara den som alltid klagar men när ja känner sådär så vet ja inte vad ja ska göra, fyfan. egentligen, skönt att veta att någon har de likadant! men men, hoppas ditt går över fan gumman, <3! pussen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0