dela med mig av mina heta bilder?

Jag täntke på en sak.. varför kan ja inte dela med mig av mina heta bilder på ide jarf oxå.. jamenar då blir de en riktig idejarf kategori. Det är ju det jag brinner för, ides minimala ickeutrustade hjärna och hennes cp bilder jag tar på henne. :) Hon kommer säkert döda mig men så länge jag inte säger någonting till henne så kmr hon nog inte märka ngnting om det här. De kommer faktiskt bli ganska kul, vi pratade igår om att ja absolut inte fick lägga ut den här bilden på henne men nu när jag tänker efter vf inte? Vad kan hon göra, mer än o försöka döda mig, rapa på mig och fisa på mig?

Så här kommer den där absoluta bilden jag inte fick lägga ut!


Ide med tre framtänder? hm... hahahahhaha JA ÄLSKART! <3
/ tessaanringdahl
Kommentarer
idejarf / 2009-08-15 @ 00:33:28

TEEEEEEEEEESAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0