Ebersteinska

Hej underbara blogg.

Idag började då skolan. Riktigt nervöst och jag höll på o dö av nervositet. Fick skjuts av mamma till stan sen träffade jag söta Matilda så jag pratade lite med henne sen så kom ide och en tjej till Malin. Så vi pratade och sen kom Martina & Josse så fortsatte vi o prata sen kom Johannes, Abbas och Roma. Så vi fortsatte o snacka sen var de dags att gå in i Aulan där satt vi väl en halvtimma de var uppropp. Sen blev vi upproppade och ide hette tydligen idääää hahahaha, fyfan vi dog! Sen gick vi till våran klass. Rätt bra klass faktiskt! Sen pratade de i åratal och sen gick vi ett varv runt skolan sen drog ide och ja till stan.

På stan blev de först kebab och sen shoppade vi lite. Köpte Jeans leggings! Älska! Sen drog vi runt o så skrämde vi Samare lite haha, sen drog jag hem efter typ ett väldig lågnt tag. & ide gjorde världens onödigaste köp, hon KÖPTE vatten?! Vanligt vatten.. skulle ja aldrig gjort, ;)

Vill ni se de jag köpte igår föresten köpte ett par söta sting. Rosa såklart! Aja jag får väl ta o visa då. Ja nu ser jag att jag har inte bara glömt kamerasladden hos pappa utan oxå mobilsladden, HUR LYCKAS MAN?! så de blir inga bilder idag.. får väl ta o lägga upp ngn annan dag. Ha de bra sötnosar, elr föresten vi kör en fråga som ja vill att alla ska svara på ni kan svara anonymt om ni vill.

Vilken skola började ni på & program, kändes de bra & hur nervösa var ni innan? :) Skulle vara kul o se om man inte var ensam om att nästan dö av nervositet! 

/ tessaanringdahl 
Kommentarer
Rebecca / 2009-08-23 @ 19:13:56

fin blogg :) jag går på handel på kungsgård o du var inte ensam om att vara nervös första dan jag var också det :) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0