frida galning här!

ja de stämmer, jag slukar frida tidningarna redan första dagen jag får en i handen. De tar nästan en hel dag för mig o läsa ut en och ja menar ja läser ALLTING i tidningen varenda lilla text även om de personer ja inte gillar. Lite tråkigt eftersom att ja inte har någonting o läsa imorn då påvägen ner till skara sommarland, men de blir väl att försöka läsa ut Champagne flickan som ja hade med till frankrike. Den är rätt bra o handlar om en svensk strippa som jobbade i köpenhamn.



ja som ni ser är de en sofis mode också. ja fundera på om man ska börja prenumenera på den oxå. jamenar den var ju sjukt bra! men nu ska ja fixa mig o mysa ihop de lite i min STORA säng nu när inte gustaf är här, riktigt tråkigt o sova nu tkr ja, de känns så stort o fritt. :/

puss puss / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0