hemma från skolan!

Hej bloggis!

Hemma från en dag i skolan, de gick väl bra riktigt kul idag o se alla 3or bakfulla och fulla. Så himla kul! Stackars lilla zara såg inte så pigg ut men hon är sötast endå. :) Jag har fått på hjärnan nu "VAR ÄR KUNGEN?!" ... "DÄR ÄR KUNGEN!" Haha ja treorna går o sjunger de hela tiden o massa andra sånger. Riktigt kul o se på. Idag var vi riktigt trötta, jag ide & nadja satt och klaga över hur trötta vi var och hur skönt de skulle va o sova. 

Efter skolan kom alex så berätta han lite saker sen vart de stan med ide, kollade runt lite sen drog vi till mcdonald's som vanligt och åt mc feast så gott! Så träffade vi självklart min kusin som vanligt. Efter de drog vi till bussen, sen åkte jag bussen hem och nu har jag messat lite med sandro o sanjin men nu messar jag lite med ahmad vi snackar om bussfesten som är på fredag de ska bli så kul! :)

blir kanske lite mer små inlägg sen, pusspuss

/ tessaanringdahl 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0