Ide kommentar; erotik?

Ide kommentar! Yippi en dubbel ide kommentar. :) Nu blev de nämnligen två idag. Ja den här ville då Hc att jag skulle ta med. De är ännu en kommentar, och den här kommentaren är faktiskt ingen ovanlig. De var i en video affär och så hitta då ide skylten som de står "Erotik en trappa upp" Hon ställer sig då under och säger.

Ide " VAD ÄR EROTIK?" Elr jag menar hon skriker tydligen ut det?
De andra skrattar och säger sedan "vet inte gå upp och titta?" men hon kom tydligen på va de var innan hon gick upp. TUR DET! :)

När vi ändå är igång tkr jag att jag borde berätta då ide säger påtal om absolut ingenting så kmr hon helt plötsligt fram o säger.

Ide " FAN TESSAN, ja glömde bort skillnaden o vilket som är vilket mellan oralsex och analsex?"

JA fick då vara snäll o berätta så som de låg till och hon insåg då att de var så som hon trodde...JAJA ide lilla jarfen vi säger så! :) <3

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0