Ides kommentar i göteborg!

Hej bloggen,

nu har jag gjort en helt ny kategori som faktiskt inte handlar om mig utan ide, min underbara älskade ide! Här kommer jag att samla alla roliga korkade och underbara kommentarer från min älskling.

Vi var i göteborg med klassen precis innan skolan slutade och de första ide säger är..

"oh finns de fåglar här oxå?!"

Ja du ide, vi älskar dig men var inte de där lite väl korkat.. Men bara för de är min underbaraste vän så måste jag bara dela med mig av våra underbara skratt ibland.


Inga fåglar i göteborg? :o


fast i ides värld ser väl allt tecknat ut? Hon trodde väl att de bara fanns fåglar på film, elr hur tänkte du gumman?

/ tessaanringdahl
Kommentarer
Hi-Expod / 2009-08-13 @ 10:56:57

haha, gillar fågelbildem, fåglarna ser as osäkra ut XD hahaha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0