jag erkänner, jag hade fel! jag skrev fel..

I ett inlägg från igår då jag skrev att jag ahde sätt en film om marilyn manson. jag skrev helt klart fel! Jag menade självklart Charles Manson, han var massmördade och mördade flera stycken. Eller de var egentligen inte han som mördade utan han sa till sina medlemar i sin sekt att göra de så att han själv inte skulle kunna åka dit vilket han gjorde endå sen. Men nu bara för att jag kollade in Marilyn manson så fick jag humm om vilket pshyko det måste vara? Han har ju fan tagit sitt namn Marilyn från Marilyn monroe och Manson från massmördarern, och jag kunde då inte sluta att läsa och då visade de sig att ALLA i bandet hade förnamnet från en artist eller skådespelare och efternamnet var från en massmördare. HUR SJUKT ÄR INTE DET?! Nog för att de alla ser helt sjuka och dumma i huvet ut så kan jag inte förstå hur folk faktiskt lyssnar på deras musik och tkr att de är coolt?

Men alla har väl olika åsikter och de här är min, jag tkr bara de är så fel som de går o bli.



/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0