jag tar inte åt mig!

Jag vill bara få en sak klar för er personer som tror att de ska löna sig på något sätt att skriva onödiga töntiga omogna kommentarer till mig, jag tar inte åt mig ett skit, faktiskt! Om ni hade skrivit de där för ungefär ett halvår sen hade jag, men nu? Nej jag har växt upp. Lärt mig att sätta gränser, lärt mig att säga ifrån. Jag är stark nu! & INGEN kan påverka mig, förutom mina vänner&familj.

Att sitta och kalla mig fjortis & kvinna samtidigt gör bara dig till en mer osmart person. Fjortis = en tjej/kille som är i 14års åldern och beter sig omoget. En kvinna är helt tvärt emot. De är en vuxen person, som inte är omogen som kan ta ansvar och så vidare. Att slösa tid på mig med massa trams gör dig bara mer omogen än vad du försöker säga att jag är. & om du nu inte tkr om och kan acceptera att ja JAG älskar kissie, så behöver du inte läsa min blogg. & ja de är rätt självklart att min blogg liknar hennes när jag säger att hon är min förebild o min idol? Vad hade du förväntat dig en emo blogg eller? Vilket är helt tvärt emot hennes. Så gör både mig och dig själv en tjänst nu, sluta klandra ner på mig och andra. Väx upp och starta en egen blogg, där du kan skriva och snacka skit om percis vem du vill och hur mkt du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0