längtar tills mjukisbyxorna!

Ja nu har jag både hunnit varit i skolan, vart på stan o shoppat och träffat morfar! Idag i skolan började vi direkt med engelska, då vi hade diagnos jag tror de gick rätt bra efter det hade vi svenska de gick oxå väldigt bra vi lärde känna varandra lite mer o så får se om ja kmr ihåg några namn men ja sen hade vi liten stavningstest sen efter den lektionen var de lunch, gott med äpplejuice till maten! HAH sug på den ljuraskolan ;) Efter maten gick vi till matten som vi fick vänta på i 25minuter. Sen började vi, hämtade ut böcker snacka lite underlektionen och sen fick någon uppgift. Sen slutade vi då träffa vi hc o hans vän så vi prata mer o vi har pratat massa med alex idag på rasterna o ja vi har pratat massa helt enkelt.

Ja jagvet ni tkr sånna inlägg är så himla tråkiga och ja håller med er, ja ska försöka o inte skriva några sånna. För om ni undrar vad jag gjort under dagen kan ni ju fråga om ni vill? Så svarar jag då gärna på det.

Ja som ni ser i rubriken så längtar jag som nadja sa till den dagen då man kan gå till skolan utan o fixa upp sig och hålla på o välja kläder, då man kan sätta upp håret småsminka sig och gå runt i mjukis. De kommer att bli så himla skönt! Vad känner ni längtar inte ni till den dagen? Nu känns de som om man måste ge så bra förstaintryck på alla och allting.

Ja nu ska jag se om ja kankse får ihop några andra roliga små inlägg, ha de bra pusspuss

/tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0