mamma är min älskarinna.

Jag såg nyss på Jerry springer och då handlade de om att mamma är min älskarinna. Första tanken var, de måste ha ngn slagt sjukdom? De är ju inte friskt att ha sex med sin mamma, eller pappa elr ngn i släkten över huvudtaget. Jag menar, den här dottern som de handla om. Hon kom ju för f*n ut ur sin mammas pulla och nu för tiden leker hon med den. Det går ju inte o bli mer onormalt?! Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna ha sex, även om ja blev tvingad skulle jag aldrig ha det!

De konstiga med den här dottern och mamman var att de ansåg att de dom hade var som vilken relation som helst. Mamman förklarade också att alla relationer bygger på sex, och hennes dotter var för snygg för att hon skulle kunna hålla sig borta från henne. Hon berättade också att när hennes dotter var liten kunde hon inte ta hand om henne så hon adopterade bort henne men nrär dottern fyllt 12 hade de funnit varandra igen. Då hade dottern valt att flytta tillbaka till sin biologiska mamma och de gjorde hon.

Några år senare hade dottern blivit sexuellt aktiv med tjejer då. Och så hade mamman och dottern legat i samma säng när dottern fråga om hennes mamma någon gång hade haft sex med en tjej, mamman hade då svarat nej och så hade dottern vänt hennes ansikte mot sitt och kysst henne... sen kan ni lista ut restan.

DET ÄR JU SJUKT, mår illa av de! Jag var bara tvungen o släppa ut de här. Men ni måste hålla med mig, de är sjukt!

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0