NV/NS1C med min älskling!

Ide och jag kom in i samma klass på ebersteinska och våran nya klass heter NS1C! Gud så glad jag är när jag fick reda på de hoppade jag upp och ned av glädje och skrek. Men saken är den att de är bara ide som fått reda på de av oss två, inte jag! Jag får liksom damp jag vill oxå få listorna och det. Menmen, huvudsaken är att vi kom i samma klass SÅ HIMLA SKÖNT!

Jag saknar min ide massor o kan inte sluta tänka på att vi ska till sthlm snart, YIPPI! Och se the voice konsterten. Allting kretsar runt oss nu känner jag. Så kul!

Idag har jag iaf storstädat hela dagen, tråkigt men skönt att det är över och nu är det kliniskt rent i hela mitt rum så nu kan inte mamma gå o säga att de är skitit för de är de verkligen inte.



/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0