Skara sommarland!

Skarasommarland imorn!

Det kommer att bli uppdatering genom mobilen, men iallafall tänkte uppdatera med någon snygg skara sommarland bild men bara för att de inte går så uppdaterar jag väl med en bild från turkiet i september bara för att alex kom hem därifrån idag.

Förra gången jag var i Skara sommarland så lurade andreas upp mig i frittfall 2gånger, hur han lyckades vet jag inte ens själv. Men jag är rätt säker på att jag inte kmr att den imorn. Men nu är det ju så att dom har fixat en ny berg och dalbana som heter tranan och den ska jag absolut åka! Jag har fått en liten chruch på berg och dalbanor nu för tiden.

Tänk att snart börjar vi skolan igen, de är ju sjukt! Jag vil men endå inte, jag vill få reda på vem jag kom i samma klass med, hoppas ide hoppas ide hoppas ide, de är de enda som går runt i mina tankar när jag tänker på att börja skolan och, HUR SKA JA KLARA AV ALLT ARBETE?! Men de löser sig, hoppas ja.. de gör de nog alltid.




pusspuss / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0