tårarna rinner..

Läste precis lite av en blogg som ett par tjejer har gjort till minne av Therese som blev mördad och de fick mig att tänka på hur jag skulle överleva en enda dag utan min ide? De är nu över 2 månader som Therese blev mördad, hur klarar dom det? Jag skulle inte klara en sekund utan ide, bara tanken på nu att hon kan dö när som helst gör mig rädd.. jag skulle inte klara av det!

Bara tanken på att jag inte har en aning om vad jag skulle göra utan ide elr tanken ens på att vara utan ide att veta att hon inte finns här skulle ta död på mig! Jag känner redan nu ett stort tomrum inom mig, och jag har ingen aning varför. kanske för att deras texter rörde mig något otroligt. Det svider, och jag vill ALDRIG någonsin vara utan min ide. Imorn när jag ser min lilla solstråle kommer jag att krama sönder henne.

Ide Jarf lämna mig aldrig! Jag skulle aldrig klara av ett liv utan dig, du är de färgglada i min svart vita värld. Glöm inte det! U're the reason to get up in the morning! 3underbara år kommer de att bli med dig nu bby! Jag älskar dig mest älskling vi förevigt.



/ tessaanringdahl, ides alldeless egna blondiielicious <3
Kommentarer
idejarf / 2009-08-15 @ 00:28:50

fy vad söt du är tess, ärligt talat fattar jag inte hur folk pallar när deras bästa vän typ flyttar till en annan stad liksom, och ännu värre dör,

ja skulle inte klarat ett dugg, jag älskar dig!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0