this is real, this is me!

Therese Ringdahl

Ja de är jag, på riktigt. Här i bloggen blir de så mest att jag skriver av mig och ibland blir de väldigt mkt otrevliga och arga texter pågrund av saker. Men ja startade ju bloggen för att jag skulle kunna skriva av mig. & för de som inte gillar min blogg behöver faktiskt inte läsa den. Men anledningen till att ja skrev de här inlägget är att jag vill att ni ska veta lite hur jag är i verkliga livet. i ILR liksom, på stan bland människor.

Glad & sprallig
Jag är den så kallade clownen! Jag älskar att ha kul, jag älskar att skratta. Jag & ide är de tjejerna som hörs mest, skrattar mest, pratar mest, skriker mest, och ja allting bra & roligt. Jag syns nästan alltid med ett smile på läpparna, de är de folk känner igen mig från. Jag kan inte sitta still, måste alltid hitta på någonting.

Omtänksam & snäll
Ja folk kan ha fått den uppfattningen av mig att jag inte är snäll, att jag är en bitch & visst jag är en bitch när de behövs men de är nog vi alla. Jag tänker alltid på alla andra i första hand och sen mig själv. Jag skulle aldrig kunna ta mig själv före ngn. De har alltid varit så att om någon mår dåligt så hjälper jag alltid den personen innan jag hjälper mig själv även fast jag mår sämre än den personen jag bryr mig om. & de är en sak som aldrig någon kommer att kunna ändra på. Jag kommer alltid att ta mina vänner & familj i första hand för jag vet att när de är jag som behöver hjälp sen så kommer de alltid att finnas där för mig.

Överbeskyddande
Jag har alltid och kommer alltid att vara överbeskyddande mot mina vänner. Jag bryr mig så mkt om mina vänner att jag beskyddar dom med hela mitt liv. Jag är så rädd att mista mina vänner att de nästan kan bli jobbigt för mina vänner när jag bryr mig så mkt. Jag lät tex ide inte gå från rådhuset till storatorget själv igår? Visst de är en stor sak, men ja avråder henne oxå ofta väldigt ofta från saker som kan skada mina vänner, killar/ tjejer och andra saker. Jag bryr mig helt enkelt för mkt!

JAG BEHÖVER UPPMÄRKSAMHET!
Visst de är en del av mig som är egoistisk, jag vill alltid ha uppmärksamhet, jag&mina vänner ska stå i centrum så är det! Jag älskar uppmärksamheten så länge den är possitiv. Jag älskar att stå i centrum, därför älskar jag oxå överaskningar som är tillägnade mig, för uppmärksamheten får mig att känna mig speciell och älskad. De känns hemma och kan kan vara mig själv.

Min omgivning
Ja är väldigt beroende av min omgivning och mina vänner, jag vill alltid veta vad folk tkr om mig, va de inte tkr om mig och så vidare. Jag vill alltid få råd och tips från mina vänner, jag måste alltid veta vad mina vänner känner för mig. Jag måste oxå känna mig omtyckt annars trivs jag inte. Min omgivning måste vara glad, eftersom att jag är en glad person!

Bitch
Jag kan oxå vara en riktig bitch, men de är bara när de behövs, jag känner på mig innan jag lärt känna en person vad de är för en slags person och om man borde hålla sig borta elr inte, & de har jag nog fått från min mamma. Hon är likadan. Jag vet inte hur jag gör men vissa personen kan jag känna av hur de är. Ibaldn har jag fel men oftast rätt. Jag kan vara en riktig bitch om någon skadar ngn i min närhet eller vill mig elr ngn något illa.

Skeptisk
Jag brukar alltid vara skeptiskt mot allt folk runt om mig tills jag fått ett liten hum om vad de är för personer, de kan både vara negativt elr possitivt. jag går tex aldrig med på o träffa främmande männsikor även om ja pratat med dom länge på internet elr i verkligheten.Jag är bara inte en sån människa.

de var lite om mig, om de är ngt ni undrar över så fråga gärna, anonymt elr med namn de spelar ingen roll. Svarar på de flesta frågorna. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0