hyllning till disney, då&nu?


Walt Disney Pictures... Då & nu?

Om man tänker efter, hur mycket har inte Walt Disney förändrat sina underbara små filurer? Från Tecknat till animerat. Det är lite synd att de har blivit så men om man tänker efter nu för tiden är det SÅ tråkigt att se en film som är tecknad vi är ju vana med de här lite mera action, ljudeffekterna, färgerna nu för tiden. Och de ser ju så mycket bättre ut men de är roligt att se för & efter bilder så ja tänkte bara visa lite.


Före

Efter

Nalle Puh kollade jag på väldigt mkt när jag var liten och de är ju tråkigt att de ser ut såhär numera? Jag menar kolla på Ior? Han är ju faktiskt inte lika bitter längre.. vilket är riktigt tråkigt! Menmen..


Robin Hood

Hitta Nemo

Wall E

Hitta nemo fick dom till&med göra om en gång innan de släppte filmen för att den såg "för värklig" ut. Jag menar vart är vi påvåg snart är de riktiga levande människor som simmar omkring i vattnet och ser ut som fiskar. De kommer ju inte finnas några direkt barn filmer kvar då ju. Och Valiant har ngn här sätt den? Den utspelar ju sig i andra världskriget? Så nu kommer massa fakta in i filmerna också? Gud ja tkr de är så tråkigt.



Sen har vi våra underbara Prinsessor oxå. De ser oxå mycket anorlundare ut än vad de gjorde förut.. :/

Ariel


Före

Efter

Törnrosa



Jasmin



Askungen


Före

Efter

Snövit


Före

Efter

Ja ni ser ju skildnaden.. vad tkr ni? Tkr ni ja har fel som tkr såhär elr håller ni med mig? :)

/ tessaanringdahl

Kommentarer
sara / 2009-08-14 @ 19:10:12

håller med dig! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0