världens mest omakaste par... ja lovar!

Nu har ju två stycken blivit tillsammans, och ja de är världens mest omakaste par någonsin. & ja de är så att jag skäms över att känna den här ena personen, och ja skäms ännu mer över att ja har haft känslor för han.. men ja nu är de så att om man är desperat så är man och då får man ta första bästa, elr ska ja säga första sämsta? Jag menar den ungen måste vara världens sämsta, skabb ju! Kolla bara hur den ser ut... :s utseendet är inte allt men jag menar om du inte går på att den är ful som stryk så måste du väl gå på att den är världens sämsta person.. innerst inne.

förlåt alla underbara små söta läsare men jag hatar fula omaka par!

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0