mer kommentarer = mer uppdatering. :)

jag är en underbar idé! jag behöver hjälp, och ni kanske behöver hjälp. därför tkr jag att alla som har frågor eller någonting de vill kommentera kan kommentera i fältet nedan eller skicka ett mail till mig på [email protected] eller adda mig på msn eller något liknande om det är någonting ni undrar så kan ja ta upp de i bloggen, ni väljer självklart själva ifall ni vill vara anonyma eller inte. Det kanske är så att ni bara vill skriva av er om era känslor eller någonting och få stöd tillbaka? så gör det, var inte rädda! Jag hjälper mer än gärna till.

Sen undrar ja om ni har några tips om vad ja o min pojkvän kan göra imorn, de är nämnligen våran halvårsdag. :) pusspuss

[email protected]

/ tessaanringdahl ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0