VARFÖR?!

varför känns allt så jävla meningslöst för? och varför blir de bara värre.. de gör fan ont!!

Ja har då kollat på 4st filmer nu, alla har innehållt kärlek, utan en av dom som de inte direkt var den handlingen men iallafall.. de är fan inte bra. ja saknar honom bara ännu mer, :/ ja vet javet de här är skit tråkigt för er att läsa men de är så fucking jobbigt, fatta att ja inte ens får ett sms? fast de var så vi sa, inga mess elr något. :( Ja saknar honom, så otroligt mkt. vaknade upp kl 8 imorse och vände mig om för att automatiskt krama om honom och lägga hans armar runt mig.. men när jag väl vänder mig om så är det tomt, han är inte där bakom mig, :/ ja går då upp på toa och när ja går tillbaka gör jag samma misstag, de är inte han som ligger där i sängen.. fan ingen kan förstå men de tar död på mig, ska messa hans mamma sen igen..

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0