färgat håret!!!!!, ;o ;|

Hejsan brunetter, blondiner och svarthåriga!
Idag blev de o gå upp så tidigt som 6.00, ja tro de elr ej men jag var tvungen att komma in till stan. Egentligen skulle oliviaoch ide ha färgat mitt hår i eftermidda ist, men ja ist så färgade mia, min låtsas mamma mitt hår imorse. vad ska ja säga? aso resultatet blev blond/brunette. aso de är både blondt och brunt. jag vet inte vad ja tkr om de men ja, vad ska ja göra liksom?. jag hade tänkt mig mer blondt, jag var skit spännd inför resultatet o aso jag tkr att de syns knappt så ännu en gång blev de misslyckat!!!!!, nästa gång ska ja köpa två st. de kanske blev för lite färg liksom. men ja, min bror är super duper glad som vanligt attjag är här. ide kommer snart om typ 20min då ska ja fixa hennes naglar! hahanu jävlar blire hämnd kan ja säga(a).<333
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0