min jul!

Hej bloggen!
tänkte blogga lite om min jul. hihi

1. julstämning- julstämningen fixade vi hos pappa, bakade knäck, chokladkaka och massa sånt. det blev jätte gott. under julstämningen hade vi julmusik på som min låtsas mamma bara inte kunde hålla tyst till utan sjöng med på varenda låt. men tur att de inte låter illa iaf. men ja vi bakade pepparkakor också. medans min lillebror låg i soffan helt död med 40graders feber, tyckte riktigt synd om honom. jag bakade världens finaste pepparkakshus det slår jag vad om.

2. shopping!- ja det var ju dags för julshoppingen då. det är nog det bästa på hela julen, paketen! jag tkr nog mer om att ge paket än att få. det är roligare att se minerna när de öppnar paketen. min lillebror gav jag en häftig spiderman ryggsäck, min lillesyster fick 11cd skivor med jonasbrothers, darin, hannah montana, high school musical, vanessa hudgens, the cheetah girls och massa. hon blev jätte glad. min pappa och låtsas mamma fick en rad med olika ljus som doftade gott olika kaffe och choklad dofter medans min mamma och låtsas pappa fick en jätte fin skål. min lillebror oskar fick dyraste presenten av dom alla. det var en hel bondgård med kossor(oliviar), grisar(idear) och alltind som ska va på en bondgård (; den kostade runt 350kr. men ja vad gör man inte för sin familj?

Tänkte säga lite vad jag fick dårå i julklapp, (a) rätt stolt.

mamma och låtsas pappa andreas.
1. Diamant klocka i guld
2. diamant halsband i guld
3. presentkort på gina
4. presentkort på cubus
5. brun utan sol
6. morgon rock (svinskön!)
7. en tröja från race machine

syskonen
1. alexander- en jättefin pyamas (bild där nere)
2. isabella - hårfärg! (resultat i förra inlägget!)
oskar var med på presenterna från mamma

pappa och låtsas mamma mia
1. britney spears parfym

släkten!
mormor #2 och morfar - 500kr
mormor - 1000kr
kusinerna vendela&andreas och morbror micke&fru pernilla - the body shop sett. med parfym och sånt.
låtsas farmor, låtsas faster, låtsas farbror, låtsas farfar - presentkort på hm
mina kusinerna mormor&morfar - små gulliga tomtar ist för röd luva har de svart. skitsöta!
kusinerna alicia, dennis&jesper och farbror bosse & sambo yvette - parfym från e-spirit luktar gud!
farfar + fru - han hade satsat på lotto som vi fick, sen pengar & gamla saker från farmor.

TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR EN UNDERBAR JUL!

♥ and hate, c ya / tessaanringdahl

 ny klippt hår, klippte de själv. vad tycks?
Kommentarer
misheeel / 2008-12-30 @ 19:24:24

fick du midnight fantasy ? britney spears perfymen assa ? :) jag har den ocks :)


lol / 2008-12-31 @ 20:22:33

varför dessa horiga bilder?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0