nyår!

Hejsan blogg!
är hos olivia nu med idioten ide, jag har städat hela olivias rumm, de var fult med grejer över hela golvet jag lovar jag har aldrig sätt olivias golv men nu är det städat iaf, men sen blev de o göra bål haha, tappade nageln o grejer. ide är porrig som vanlig, kissar med öppen dörr o berättar saker man tkr hon borde behålla för sig själv haha, de blir ett kort inlägg de här och jag får skriva mer imorn. vi ska iaf ha de riktigt kul idag. emelie & michelle & kelsey är här nu, o olivia är förresten kär i emelie, hahaha, de är sjukt kul. iaf vi ska ja hjälpa till. hoppas alla får de helt underbart för de ska ja ha.

 ♥ and hate, c ya / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0