ändrade planer,

ah, ändrade planer vi hade ju först tänk att åka o shoppa men sen blev ju oskar sjuk så ist skulle vi åka till lundby och handla blommor men nejnej nu ändrade planer igen nu ska vi till maxi och kolla i affärerna där ist, de känns ju bättre än lundby iaf haha, (a) men vi får se hur de blir med det, oskar spydde nämnlingen nu igen efter maten, andreas kom på en helt klockren idé som jag tycker vi borde utföra, åka och köpa glass! skulle inte det vara underbart i det här vädret elr? (a) jag tycker det iallafall..

som jag känner nu så skulle jag vilja designa min blogg, men ja är inte så värst duktig på det, de funkar aldrig när jag vill, (a) jag måste antingen vara helt blond att jag inte förstår någonting elr så är det något fel på både datan och funktionen haha, men funkar de gör de iallafall inte hur blond jag än är. påtal om blond, jag vill färga mitt hår igen.. blondare. jag är ju snäppet mörkare nu nästan mörkhårig tycker jag, medans de andra inte kan sluta säga att jag har fel att jag fortfarande är blond när jag själv vet de eftersom att jag spänderar mesta timmarna framför spegeln, färgblind är jag inte heller så nej jag vet att de inte är blondt. även om det kankse är blondt så är de inte så blondt som jag vill ha , (a) haahaha. men nu ska jag iallafall se om jag kan hitta på ngt borde fixa mig lite nu, man vet ju aldrig vad vi hittar på här hemma. måste ba träna på dansen en stund först..

påtal om dans, den är flyttad till stockholm den 1maj ist, typ solna elr ngt. spännande!! måste fixa kläder, och så måste vi fixa 1 & ½  8a, men de fixar jag . kolla bara hela dansen ja känner mig jävligt stolt som har fixat 12 & ½ 8or, (a) men nu ska jag iaf fixa lite. <33


hon kommer döda mig men jag kommer aldrig glömma den här dagen, alla vet att ide äter allt hon får tag i och iaf det var tacos i skolan och tallriken framför oss är min, jag åt knappt ngt. men när jag tagit första tuggan så var hon nästan klar och tro mig hennes tallrik såg värre ut än min, så ah här har ni mitt matvrak. ytterligare ett bevis på att hon är min tjockis!! <3

min älskling!

min älskling!<333333

bästavän, jag älskar dig men saker är inte som förr. :s men de förändrar ingenting inom vår vänskap!



u can be a sweet dream or a beautiful nightmare

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0