bebispanik!<3

Hejsan mitt i våran egna babyboom. (a)

NU ÄR ÄNTLIGEN MIN ÄLSKLING FÖDD! & gissa vad de blev?!:D
en tjej, Elin ska hon heta. Hon är jätte söt och jag kom nyss hem ifrån henne har varit hos henne sen kl halv 4, jag är så glad&lycklig! Jag kunde inte släppa henne när jag var där. men de va jobbigt med alla som skulle komma o hälsa på för de var så mkt och oskar kunde inte sitta still en sekund. men ja nu blir de väl o se på prison break så ja kan lugna ner mig, tänker bara släppa en bild!


Vad tycker ni om min ängel? (a)<3


/ tessaanringdahl
Kommentarer
anonym / 2009-04-03 @ 13:07:59

jättegullig

elissa / 2009-04-05 @ 12:42:59

SÖÖÖÖTNOOOS, hon är lika söt som sin stora syster :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0