bilder från veckorna!

lite snabbt om veckorna som gått nu mitt uppe i allt, tänker inte svika er direkt. känner mig så dålig endå. kolla bara min bdb? jätte dålig uppdatering. men de fixar jag i helgen elr ngnting. :)<3

Johan och olivia utavför Willys, klockrent! :)<3





man kan ju undra vad han för sjukdom egentligen den där jakob? :)(a)<333




 Vissa är längre än andra,,,, hahah(a)




hur många släckte ner i lördags då? vi var ju mitt uppe i festandet så de blev ju inte så(a)<3




ja du ide, du har lika "bra" smak som min lillebror när han tog ketshup på mackan, ;)



nu ska jag dra, vi får se när ja uppdaterar för imorn blir de disco på skolan som vi ska ha, (a)

c ya / tessaanringdahl
Kommentarer
Johan / 2009-04-03 @ 14:25:39

haha, där e jag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0