myshelg & sjukhusdag.<3

Hejsan mina små änglar!<3

I helgen har jag inte rört mig ett dugg de har blivit så att jag har gått upp på morgonen och sen legat i soffan hela helgen med elin och oskar i famnen och sätt på From G's to Gents sjukt bra, och sen söndagen blev de daans, nästan klar 1½ 8a kvar, :) skööönt(a) är man inte bäst på koreografi,(A)

aja idag blev det iallafall att vakna gå till parken och sen åka till sjukhuset tog kort till tidningen som kommer på lördag i norrköpingstidning, fyfan elin spydde på mig men som tur är luktar de inget och de är bara mjölk sen så nös hon mitt i kortet så jag börja asgarva sen fottade han som fan och han fotografen sa att han kom ihåg mig från förra gången haha när oskar tog kort alltså, riktigt kul. (a) aja han kmr säkert ta de kort jag asgarvar på, hoppas inte! men nu ska jag gå och äta lite godis och ta min söta elin sm ligger och skriker, (a) extra mamma här och ja älskar det!!!

ska ba berätta lite snabbt ja såg étt ungt par på bb, de var typ 17, och fyfan vad lykliga dom var, de kom från gynekologen med en doktor och gick in i ultraljud avdelningen och sen satt han killen i vänt rummet så kommer tjejen ut sen och visar en bild så satt dom där o myste, FYFAN VAD AVUNDSJUK JA BLEV DÅ! ja vill oxå ha en, seriöst... ja vill ha en liten bebis, även om ja sinte skulle kunna ta hand om den direkt så vill ja endå ha en, men man såg bara hur lyckliga de var och sen kollade de på oskar och log, aso snacka om ett drömförhållande. <3

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0