shoppiiiing, (a)

Jag fick min shopping trotts allt, elr min mini shopping, (a)

jag och min underbara familj åkte till maxi huset för att mamma hade lovat mig att få shoppa lite för pengarna jag fått så jag kunde då inte låta bli att köpa den ursköna och fina tröjan som jag länge har velat ha men jag ändrade mig jävligt fort med färgen, först ville jag ha en rosa men jag tänkte varför inte en ljus blå? så jag tog den blåa ist, vi får väll se om jag kommer hem med den rosa ngndag endå(a), man vet aldrig! nu ska jag iallafall visa er vad jag har köpt.

men innan måste jag berätta om en underbar klänning från gina tricot som jag testade det såg ut som att jag skulle gifta mig och de kändes så också. den var jättefin men jag hatar att mina ben syndes så mycket.. jag hatar mina ben! jävla fett på dom, :/ elr iallafall låren. menmen här kommer det jag köpte :)

1 tröja från gina tricot
2 sjalar!





/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0