sjuuuuklingarna här hemma!

Hejsan mina favoriter!

Ja här hemma är det sjukt, inte galet sjukt men oskar har lite löst i byxan och så, vi som hade tänkt att åka in till stan klockan 9 och fika och sen shoppa, men så blev de inte så vi får se om de blir så imorn ist, :) men nu har jag iaf sövt elin, jag håller i henne hela tiden riktigt mysigt. jag vill ut just nu och shoppa o bara umgås med folk, men ah.. humöret håller väll inte för det direkt, men en utomlandsresa skulle absolut inte sitta fel nu. så ngn som ska ngnstans så ja kan hänga med? aja, får väll vänta tills frankrike, :) men nu ska jag försöka gå in på bdb och lägga upp lite bilder, de va länge sen!

ni får ha det jätte bra här kommer några fina bilder från min gamla gröna mobil, :) (a)






/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0