utehelg!

HEJ UNDERBARA BLOGG!

dålig uppdatering jag veeeeet, men ja är nervös inför prov, nationella prov och så har jag då lite nyheter och de som kmr hända...

det kommer helt enkelt bli så nu att ja kmr uppdatera när jag känner för de och har tid, så håll utkik. De ja har o berätta är iallafall att nu på Lördag som kommer den 2maj alltså så ska jag tävla i dans, hiphop och jag är jätte stolt över att ja har kommit på hela dansen själv och fixat allt så ja. nu är de klart! Och jag hoppas verkligen att vi vinner för de vill ja verkligen dansen är mitt allt.

sen har ja då att berätta att jag skulle ha fotograferats i fredags för min mamma hade beställt tid till mig och ja har ju alltid velat bli modell de är liksom min högsta önskan och då menar ja verkligen att ja vill jobba som en framgångsrik modell och de och verkligen kunna allt de där som har med modellandet o göra. men de blev såklart inget för de brukar ju va så att när ja vill ngt så blir de inget... de är liksom så. som om gud sätter stop för de? men vad vet jag. det blev ingen fotografering iaf & de är fett synd för ja hade velat de som fan.. men de blev ist att vara med sina underbara vänner!

så på fredagen umgicks jag med världens bästa klass. vi var i klingsberg och grillade och hade de jätte mys, spela kub och fotboll eldade och sanning&konka. Sugmärken och pussar lite här&där. Riktigt kul. Sen kom då brobeck den söta och var med, riktigt kul! sen följde jag honom en bit in i stan sen gick ja hem själv...:o läskigt!!

på lördagen blev de att vara ute och gå från kl 10.00 till klockan ett. Riktigt mysigt att bara få vara med familjen, vi matade ankorna och sen gick vi till färjargråden och fikade och sen blev de att gå hem och så kom ide sen så åkte hon och ja till skärblacka och var där en timma men de stank så mkt o de var sjukt trist så vi åkte där ifrån sen så var vi hemma hos mig och åt och sen fixade vi oss och gick sen till klingsberg där de underbaraste var igen så vi hade de mycket mycket trevligt sen så blev de kallt så gustav värmde mig hahah, o sen måste ja ba säga att jag jakob o gustav hade de jätte mysigt när vi låg på varandra haha, men sen blev de för kallt så då gick vi tjejer ´hem till anna s och sov där, mysigt. och ja säger bara snobb varning på deras hus!!! skit fint!!! ;o <3

tack för en underbar helg ska iväg till dansen sen för att träna sista gången innan tävlingen och uppvisningen!

/ tessaanringdahl . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0