hej underbara...

6e28a5870e85ded1c0670da7ec63b792.png

Kolla varifrån!

hej underbara blogg, ja det var ett tag sen jag bloggade men det är ju för att min data är paj, men inte länge till hoppas jag för alexander min underbara bästavän kom hem från turkiet för bara två timmar sen och är nu påväg hit och ska hjälpa mig o försöka fixa min data. Förstå vilken underbar bästavän man har, vi får se om han lyckas få igång den. Annars skulle han kanske ta med den hem så hans låtsas pappa får titta på den :) men ja eh tänkte berätta lite då om veckan, förra veckan jobbade jag nästan hela som ni säkert redan vet, sen på lördagen så var det överaskningsfest för idé min bebis här hos mig med tältning och så. Riktigt kul. Och sen har det inte hänt så mkt, gustaf sov här igår, ;) men aja nu ska jag hjälpa mamma :) puss puss puss tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0