hemma från skara sommarland!

Hello People

NU är jag tillbaka, elr jag har varit det rätt länge nu typ 2dagar men iallafall har inte riktigt haft tid att skriva någonting men bara eftersom att jag är så trött nu o har läst kissies blogg vilket har gjort mig så jävla arg så måste jag bara skriva lite..

Kissies kompis claudia blev misshandlad i natt av en vakt, OCH CP på den vakten, vakter är som kissie säger MISSLYCKADE poliser. Hur dum får man vara egentligen? & den där bruden som hade hoppat på både kissie och claudia, VAD FAN ÄR DITT PROBLEM?! bara för du inte är känd och har lika bra självförtroende som kissie behöver du väl fan inte sparkas o bete dig som ett jävla barnsligt svin. Ursäkta alla läsare men ja blir så förbannad, vad fan är meningen med att sparka ngn som inte ens gjort ngt? & enligt dig att hon gett dig ett fånigt leende och du hade dampat loss... MEN VÄX UPP! Ohh ja känner mig så irriterad idag känner jag. Trött oxå för den delen.

Men nu över till de lite mer roliga, i skara sommarland hade vi det underbart mysigt och jätte trevligt. Bara att jag fick lite smådamp på några araber. Vi stod i kö och så var det en arab familj framför och så höll de på o krångla. så gick de därifrån och så var de min tur och så skulle min syster beställa och så kommer den där arab jäveln tillbaka 3gånger och tillslut blir jag så arg så ja ställer mig och skriker henne rakt i ansiktet "MEN HERREGUD!!!!!!" och hon blir då lite små generad och rädd och kollar ner i backen och går därifrån. Och de var de minsta jag trodde hon skulle göra, jag trodde verkligen hon skulle ställa sig och skrika ngt finfint på arabiska tillbaka för de är de arabmammor är kända för enligt mig. MEn nej nej, men då äntligen fick min älskade syster säga klart vad hon ville ha.

Vi åkte då tranan i skara sommarland. SKit kul var det köpte även kortet som de tog, så himla roligt vi får se om ja vågar lägga ut den sen.

Michelle cedeño saknaden är obeskrivlig!



/ tessaanringdahl
Kommentarer
mishaa / 2009-08-10 @ 19:10:50

ooo jag saknar diiiig L)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0