saker som bara inte händer...



Jag försöker bli känd genom att snacka skit om kissie... skulle aldrig hända. Varför ljuga om en person man inte känner? Varför vara en sån omogen liten fjortis bimbo som dessie, amanda, o alla de andra fjortisbloggarna som snackar skit om kissie? Jag menar ni började att dyrka henne som vände ni er emot henne när hon sa ifrån om vänskapen till eran lilla bögvän för att han umgicks med fjortisar som er. & då vågade ni öppna era små käftar. & nej ja skulle aldrig kunna bli en sån bloggare som sitter o snackar skit om kissie för o bli känd, men att snacka skit om andra bloggare.. de gör jag gärna! Föresten dessie o amanda o ni, I'M IN YOU'RE OUT!

Donerar bort mina pengar... jag börjar att donera bort alla mina pengar till rädda barnen, ex ex  för att jag tror att de verkligen hjälper till så himla mkt, de är inte alls 80% av alla pengar som försvinner på vägen. Visst mina pengar skulle gå till bra saker o inte till shopping som de gör nu. Men liksom ja skulle lätt donera bort pengar om ja visste hur mkt som försvann på vägen & om de inte var ngnting alls. Men alla mina pengar?! Nej! Och isåfall skulle jag donera o vara djur fadder o barnfadder om jag var känd o rik!

Slutar sminka mig... Jag slutar sminka mig enbart för att jag tkr att jag ser bättre ut utan smink. Jag tkr att den natuliga tessan borde synas mer. Och kastar därför allt smink och blir en neutral naturlig person. inte ens på fester sminkar jag mig!

/ tessaanringdahl
Kommentarer
Anonym / 2009-08-21 @ 00:06:17

kissie är en liten hora som tror att hon är något.

genom att sitta och dyrka sig själv tror hon att hon blir populär på ett bra sett.

men de ända hon gör är att trycker ner folk och bättrar på sig själv.

vad är det att skydda?

vad är de att tycka om & digga?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0