saker som bara inte händer!



Ny kategori! Jag tänker härma kissie lite här, hon är ju trotts allt min idol. Ja tänker skriva om saker som absolut aldrig kommer att hända mig. Uppdaterar väl den här kategorin någon gång då & då. Skriv gärna vad ni tkr! :)

1. Färgar håret svart! ... jag inser att de här med att vara blond inte här till mig. Jag börjar oxå fundera på om svart kanske är min färg trotts allt? Jag blir mer och mer emo, och min spellista slutar i en enda katastrof jag börjar lyssna på Rock, emo och allt sånt skit som finns. Jag hatar att se brun ut därför är de perfekt att färga svart så att man verkligen ser hur vit jag är!

2. Jag börjar hata kissie! Jag känner att kissie och jag har ingenting gemensamt.  Jag blir istället Blondin Bellas nya stalker och bara börjar dyrka dessie och hennes ankface. Jag vill vara precis som henne och efterlyser ngn som kan kasta en tårta i mitt ansikte!

3. Jag slutar shoppa! JAg shoppar inte på flera år då jag ist börjar att shoppa på myrorna endast när de är rea! Jag känner att pengarna kan läggas på annat än mig själv. Därför ger jag bort alla mina pengar till fjortisar som får alla sina pengar av sina föräldrar så att de sedan kan sminka sig mera än vad de redan gör!

jag hoppas att ingen tar illa upp av de jag skrivet texterna är faktiskt inte riktade till ngn jag skriver bara exakt de som absolut aldrig kommer att hända.

/ tessaanringdahl

Kommentarer
Anonym / 2009-08-21 @ 00:10:38

varför alltid dra upp kissie?

vem dyrkar vem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0