Stjärnor som dricker?!



Stjärnorna är vanligtvis kontrollerade och propra när de poserar på röda mattan, det är iallafall så vi är vana att se dom. Men det finns tillfällen då de absolut inte vill hamna på bild. Som när de druckit några glas för mycket, på krogen eller på kändisminglet. Men sen har vi ju våra "kära" paparzzis som alltid lyckas ta de här vackra bilderna.

Men.. varför är de inte lika allvarligt när de som inte är kändisar dricker? De är ju helt normalt.. sålänge de inte går över till alkolism.

& där har vi en sak, HUR kan alkolism vara en sjukdom? De hade väl någon chans när de började att dricka att sluta, bara för de är beroende av alkohol är väl inte de en sjukdom? Då måste de ju finnas någon sjukdom för att man röker? Vad skulle de heta dårå? Nikolism? för de är ju nikotinet man blir beroende av.. Jag menar då skulle väll jag ha en sjukdom som säger att ja är beroende av parfym och tuggummi? För jag måste bara ha ett tuggummi i munnen?



är dom inte söta? åååh mina små gulliga underbara kändisar! JAG BARA ÄLSKART! <3

/ tessaanringdahl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0