The Voice!

The Voice with ma' bby boo Ide Jarf!
Ja dagen började med att jag vaknade, började fixa mig runt 11 och sedan blev de lunch när familjen kom hem sedan åkte jag till ide. Hos ide laddade vi upp inför kvällen genom massa musik och roligt. Sedan blev de att äta persisk kebab och sen var de dags att åka.

I bilen lyssnade vi på Darin och Jacke & Leo och sjöng rösterna av oss! Vi disskusterade oxå att de skulle bli så kul och allting fram o tillbaka. När vi väl var i Sthlm gick vi till kungsträdgården direkt och fick någelunda bra platser. Bara att de var några fjortisar som drygade och börja knuffa på oss innan vi blev räddade av Samare. Ja nog snackat om det sen började själva konserten och vi bara njöt sönder!

De var några killar som bilda ring runt oss o massa så vi dansa o sjöng som bara den, allting kändes som en dröm. Riktigt roliga och snälla killar dedär! Sen när vi skulle gå där ifrån när de var slut så ville några random hade aldrig sätt dom förut ta kort med oss. Så ah vi gick ju självklart med på det! Sen gick vi till gallerian där vi blev upphämtade sen åkte vi hem. Och i bilen var vi så hype att vi sjöng skratta o prata hela tiden!


en av de dryga fjortisarna tyckte jätte mkt om o dryga mot de andra, elr den här tjejen var nog mest normalast. De andra hade ju seriöst ngt problem!


Bilen


Utanför bilen haha

Min heta i Crossfire

MIMS!

Lazee

Dansarna som hyllade Michael Jackson

Million Stylez

Lloyd Banks!

Ide & Tessan en aning blöta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0