tips; ansiktsrengöring!



Dags för ett tips tycker jag. De var riktigt länge sen man ja tänkte, vf inte? Jag har väl inget annat direkt för mig. Så ja här kommer mitt tips. De kommer att handla om ansiktsrengöring.

1. Wash off  Nivea Visage Young
" Young Cleansing Gel är speciellt framtagen  för ung, fet och blandad hy. Den Oljefria uppfriskande formulan berikad med havsmineraler konstrollerar synbart och effektivt hudensblankhet samt förebygger orenheter. Nivea Visage young cleansing gel tvättar mildt och effektivt bort make-up, och överflödigt fett utan att torka ut huden. Huden känns härlig, frisk mjuk och smidig. "

Skönhetsråd: Använd Nivea Visage young cleansing gel morgon och kväll på fuktad hud. Applicera produkten och massera försiktigt in i ansiktet, skölj väl. Undvik partet kring ögonen Bästa resultatet uppnås i kombination med Nivea Visage young cleansing toner.

Jag använder då inte Nivea Visage young clenasing toner efter den här. Jag rekomenderar en annan som jag använder. Den här är verkligen den bästa jag någonsin användt och de bästa är oxå att man bara behöver in liten klick, Man behöver inte pumpa ned ända till botten. Den är skön att massera in och den ger faktiskt resultat och man känner sig jätte frisk och härlig efter.

2. 3 in 1 exfolating cream Cleanser Clearasil Stayclear
" Hjälper till att bekämpa finnar och förhindra att nya uppstår.

Jag använder den varje dag, morgon och kväll. Den är också skön och en perfekt liten pump så att de kommer lagom mängd. Jag rekomenderar den verkligen.

3. Deep cleansing toner Clearasil Stayclear
" Rengör på djupet och drar samman porerna. "

Samma här väldigt skön att använda har också en väldigt skön frisk och god doft. Funkar väldigt bra och jag använder den varje dag morgon o kväll. 

4. acnelösning Aco
"lösning för utvätes bruk rengör, behandlar och förebygger mild till måttlig acne."

Använder ej längre då jag bara rekomenderar den till folk med riktig acne. Jag hade några finnar som jag använde de mot, som jag egentligen inte borde ha gjort. Så använd bara om ni har acne de vill säga väldigt mkt finnar på samma ställe. Jag vet inte direkt vad jag ska skriva mer än att den torkade ut huden och gjorde att jag fick några "snygga" ärr. Men den funkar nog ifall man använder den som man ska. 

5. Gel Basiron
" för behandling av acne"

Använder ej längre, den här funkar på oss som itne har acne oxå men var försiktig den bleker allt, kläder och allting. Jag har förstört väldigt mkt pågrund av den här. Använd bara på finnen smeta inte in över hela ansiktet då den torkar ut huden.



/tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0