föööööööööööörlåååååååååååt: kryssning

har varit på  kryssning nu sen söndags kom hem idag från min älskling.

Jag var då på kryssning med älsklingen och hans familj, de var sjuuuukt kul och ja bara älskar hans mamma. Vi är sjukt lika, och krille tkr de är jätte läskigt. menmen vi har samma humor och allt! & hans bror är också riiiktigt jävla snäll&skön, :) haha suger på o ta kort dock.. så tog han ju inte världens bästa närbild på mig också... haha rätt kul, :) sen så vet ni ju redan att ja älskar hans pappa störtskön, sen älskar ja väl krille lite hihi... nej ja driver den pojken är min lycka!


älskling på bussen, <3 påväg till kryssningen, påvägen hem var de sjuukt mysigt han låg på mig och sov, på mitt bröst..i mitt knä o överallt så jävla söööööööt!


galna finnar dansar.


älskling hitta sitt favoritställe.


du & jag älskling, jag älskar dig! <3


/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0