gissagissa!

ja kära läsare, jag ska ju på överaskningsjul nu imorn till den 23dje. hihi ja och nu är de ju ba de att ja har fått reda på vad ja ska göra, men frågan är.. kan ni komma på de? :) den som gissar rätt kanske får ett litet pris oxå. ;) hihi guuud så snäll jag är. men då gäller de att komma på vad jag ska göra och för att göra de svårare försök gissa på vart jag ska. :)

här är en ledtråd..
packlista:

varma vinter kläder

badkläder

fin kläder

smink/plattång m.m

hmm... så ja varför ska jag ha med mig både badkläder och vinter kläder? de va väll rätt skumt. :) men kom igen nu gissa måste hinna dra en vinnare innan kl11 imorn för kl ett åker jag, pusspuss.

/ tessaanringdahl

Kommentarer
olivia nilsson / 2009-12-20 @ 19:33:15

kryssning till helsingfors? ;b



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0