hemma från födelsedagskalas

haha ja undrar hur de känns o va 41år? man är ju typ i mitten av sitt liv då... aso egentligen känns de ju så sjuuuuuukt mkt ja har levt nu som om ja kmr dö om några år och ba tanken på att min morbror är 41år nu så tänker ja.. okej om ca 10år dör han.. fast så är de ju inte han har ju hela ca 41-50år kvar o leva.. om han inte råkar illa ut för ngt elr så, såklart. Men endå, fatta vad kul.. ja längtar ba tills ja är 18 då ska ja leva livet o de roliga är att ja är 18 på frackveckan kan inte sluta tänka på de så då gör jag vaFAN ja vill, :) hihihi blir o  sova borta den veckan säger ja ba, hotell elr så får min älskling köpa lägenhet eller ngt(a)

Men eftersom att jag är morfars tjej så kanske han betalar ngt åt mig hihi driver.. för de är ju itne så att ja o mina kusiner tjatar sönder om en thailandsresa inte..absoooluuuut inte skulle aldrig hända! haha men han är ju pengarna och viljan så ja förstår itne va som är i vägen(a) fast de är ju bättre om ba han& ja åker för då kan ja ju shoppa sönder hihi för fan paow o foki och alla har varit/är i thailand o de har ju köpt hur mkt som helst för hur lite pengar som helst, haha(a)



/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0