svar på tal:

fick en kommentar nyss som de stod såhär:
båda är hemska... gå en sminkkurs snälla :)

De handla om de två bilderna ja la in på mitt öga.

Svar: Okej tjejen/killen.. vad är ditt problem?! Nej ingen av de är hemska, vf skulle ja lägga upp bilder som är hemska för? Vetu ens vad hemska betyder, hemska är typ ett ord för läskiga. & ja ser inget läskigt med det? & sen gå en sminkkurs? Vad skulle det hjälpa dig? Du läser ju min blogg nu när jag inte gör det endå så vart leder det? Du kommer att läsa min blogg även om jag går sminkkurs eller inte så snälla lilla flicka/pöjk ödsla inte din tid på de här och inte heller min värdefulla tid.. Tack!

/ tessaanringdahl
Kommentarer
Anonym / 2009-12-13 @ 21:47:28

Haha men du,

Du har alldeles för mycket mascara, den ska inte klumpas..

Det är ju det hon/han menar ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0