tessaanringdahl - babylover!

Jag har ju redan planerat mitt brölopp som ni säkert kommer ihåg men nu är de dags för barn! :)

Ja har kommit på att ja skulle nog vara vääääärldens bästa mamma, någonsin! Vi skulle vara som syskon, bästavänner och även ha en mamma&dotter relation. iiiih ja älskar barn, bebisar o allt smått!

närhet : fy vilken närhet vi kommer ha ja o mitt barn! vi skulle va bästavänner, prata om precis ALLT. & så skulle ja skämma bort mitt barn, men inte så den blir sådär drygt bortskämd utan lagom. o om de va en dotter skulle hon va rosa, aso hela barnet skulle va rosa de skulle inte finnas några andra färger! :) o om de va en pojke skulle de bli blått. men då blir de jobbigare sen..

matchning : för sjäävlklart skulle ja o min bebis matcha i klädsel o allt.

rosarosarosa: allt skulle va rosa!




/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0