att förlora ngn man verkligen älskar, :'/

mishell cedeño
En sak vill jag att du alltid ska ha med dig, och de är att jag älskar dig. Det gör jag verkligen, jag älskar dig så sjukt jävla mkt. Jag kände dig innan ide, olivia & elisabeth o allt och ja kmr fan inte glömma våra tider tsm, det lovar jag! För gumman du har alltid varit som en syster för mig och då menar jag verkligen alltid. Från första dagen vi lärde känna varandra, det var bråk. Du bråkade med några fjollor typ linda och grejer och de var tessan&thiwat tiden då så självklart att jag la mig i. & Redan då blev det tessan&mishell. Aso det gick så fort, vi klickade direkt. Alla svåra tider jag haft har du alltid ställt upp och funnits där för dig, det känns så konstigt att inte kunna komma till skolan varje dag och få en kram utav dig, utan all kontakt vi ngnsin kmr att kunna ha är telefon och internet. Det känns skit! Och då menar jag verkligen skit, för gumman ett liv utan dig vill jag inte leva och de är fler som inte vill. Du är den där speciella vetu, som alla vill vara vän med. Jag kommer att ta hand om Elisabeth nu när du är borta okej? Var inte orolig, men en sak är säker att jag kommer aldrig glömma dig sluta älska dig eller någonting. För det är omöjligt. Du är en syster för mig och kommer alltid att vara gumman, det vetu! Jag älskar dig mest syster. Jag ställer upp för dig, finns här hos dig! Te amo mi hermana / tessaanringdahl.<3


KOM IHÅG MIG ÄLSKLING!<3


mishell cedeño och Elisabeth Sonar!<3


Folk som har några åsikter (negativa) om de här inlägget kan behålla de för sig själva. Men annars får alla gärna kommentera, en trevlig hälsning till mishell kanske? Men alla andra åsikter håll de för er själva. Är så trött på personer som alltid ska förstöra och göra sig löjliga över andras sorg.
Kommentarer
misheel / 2009-02-08 @ 11:55:42

tack tack gumman .. jag skulle inte grâta nu men nu gör jag det gumman .det kmr bli sââ jobbigt för mig att lämna dig gumman och alla andra ..

jag vill verkligen inte det gumman lilla men jag kan inte görA sâ mkt mer bejbii

A du mâste ta hand om elisaeth gumman , du mâste verkligen det .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0