avskedsfesten,
igår hade vi det både jobbigt och roligt på samma gång, våran kära mishell du ska veta att du inte lämnar oss utan vi kmr ses igen, som jag sa när jag kramade dig "hejdå, elr jag menar vi ses igen" och jag menar de, jag älskar dig jag släpper dig inte så lätt. de här minnet kmr inte bli vårt sista. dagen kommer i alla fall att bli oförglömlig på alla sätt och vis.

det började med att vi åt och sedan körde lite spel och så "med andra ord" det är så otroligt kul. i första ronden var det jag, elissa och dilli. Det var något otroligt kul, vi fuskade sönder! men vi vann endå inte, (a) haha. och sen visade det sig i slutet att alla hade fuskat, alla hade tagit pluppar från oss. men vilket fall som helst mishell och ja va rivaler men i alla fall i andra ronden va det jag&mishell mot alla, vi ägde sönder! men i alla fall efter det var det kriiiiig.

ja ide och elissa startade tredje världskriget genom att förstöra varandras hår först sen skulle jag ta hårmosse i mitt hår och då kommer ide och tar de jag har i min hand och kletar de i hela mitt ansikte, så ah folket som känner mig vet att jag bara måste hämnas så det blir mosse krig jag&elissa mot ide, sedan kommer olivia och lägger sig i och häller tvål i vårt hår. och jag blir då arg och tar guatemala i ides hår och krydda i olivias hår. sedan sp fortsatte det och min hemlighet är att det typ bara är jag som vet att jag tog diskmedel i olivias hår ahahhaah(a) men det var i alla fall sjukt kul.

sedan körde vi en sorts lapp lek, alla skrev 2lappar var där de skulle två två saker en annan skulle göra och så drog man en lapp och så skulle man göra de. det slutade i katastrof för endel. men riktigt kul var det, jag&elissa sminkade olivia till värsta fjortis med verkligen flera lager brunkräm och sedan så fick elissa sin hämnd på ide med crydda, hårspray hårmosse och massa. det var verkligen jätte kul.

men sedan var det dags att gå hem jag höll mig för gråt, jag kände hela tiden hur nära jag varoch jag kunde verkligen inte säga hejdå, och det är faaaaan inte sista gången jag träffar dig mishell tro mig vi kmr ses igen! men i alla fall det kom tårar och så men de fixade sig.

sedan så kom ides pappa och skjutsade hem mig och så träffade jag alex en stund, lite tårar föll sedan gick jag in satt mig vid datan och snackade med adde, as mkt tårar föll. kunde inte sluta tjuta verkligen men de ordnar sig väll? som de "alltid" gör. + att mishell de kan inte bara sluta såhär, inte så plötsligt. jag älskar dig vilket fall.

c ya / tessaanringdahl



mer bilder kmr!<33

 c ya / tessaanringdahl<3
Kommentarer
Anonym / 2009-02-08 @ 11:50:58

Tack tack älskling , vi kmr att ses igen gumman och tack för att du har funnits här för mig bebis , du ska veta att du gjorde min dag igâr gumman . <3



I WILL ALWAYS LOVE YOU <3





Angâende dt andra , du mâste vara stark gumman .. det kanske inte alls är som du tror och vem vet allt kanske är helt fel gumman . Oroa dig inte nu !

jag finns här :) <3

mishel / 2009-02-08 @ 11:56:29

det var jag som srkev kommentaret innan gumman



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0