bestulen på mitt busskort, :/

imorse märkte jag att mitt busskort var borta så jag ringde till mamma och hon visste ingenting då kom jag på att jag hade åkt buss till kyrkan igår och att kortet var borta efter det. så någon har alltså snott mitt busskort, vilket inte känns bra alls. jag behöver ju faktiskt de för att komma in till skolan och hem. men jag åkte med andreas in till stan och så var jag i skolan och då får ja reda på att olivias busskort också var borta så liksom hur stor risk är det att bådas busskort är borta exakt samtidigt, så mamma ringde helen på kyrkan och så efter skolan gick jag och olivia till kyrkan då olivia fick pengar för busskortet och jag och helen diskuterade hur vi skulle göra och vi kom överäns som ett värdekort så länge tills ja får mitt nya. men i alla fall jag och mamma åkte och köpte ett värde kort med 250kr. sen nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar, fy vad hungrig jag är.

ha det bra, ! / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0