bio & sleepover!<3

igår blev det så att vi städade hela dagen här hemma, sedan runt 3 åkte jag in till stan och då blev det bio med bästa ide! Twilight igen, den är så otroligt bra, det var bara jag&ide och 7personer till. Haha sen typ skojade vi om att man kan ju ba gå in i en annan bio direkt efter och så kommer det en och jag bara "inte för att vi skulle göra det" haha skämde ut mig lite, (a) men i alla fall det var jätte kul. Twilight bästa filmen ngnsin detlovar jag verkligen, <3

efter bion åkte vi hem till mig (pappa) med buss, och så är det en arab som jag typ är jätte rädd för för att efter dansen i torsdags hotade han oss att han ahde kontakter och massa, aso just då garvade vi bara men han är så fruktansvärt ful haha. men i alla fall. han gick på samma buss sedan var vi hos pappa ett tag sedan gick vi till bussen och då mötte vi jakob, sedan så gick vi på bussen och så kom vi hem till mamma, då såg vi film Edmund elr något, den var verkligen jätte dålig!
men nu har jag inget mer att berätta, ha de så bra!

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0