det känns bra!

idag var det nationella prov, det känns riktigt bra och det var inget svårt prov tycker inte jag. bara att de formulerade frågorna helt fel och använde för komplicerade ord tycker jag. men annars var det ändå ganska lätt klarar de gör jag i alla fall och det känner jag är huvudsaken just nu vilket är bäst, hatar när man känner känslan av att ha gjort de dåligt på provet. men den här gången känns de ganska bra även om man har missat endel små detaljer kanske, men jag undrar hur blir det med dom som var sjuka? Får de göra samma prov som vi elr får de ett helt nytt? Jag menar de nya kanske är änklare, vilket skulle vara något otroligt fuskigt och det skulle också vara fuskigt ifall de fick de gamla eftersom att deras vänner självklart säger vad de borde tänka på och vad som kommer.

men i alla fall har ingen lust att stressa upp mig mer nu, även om nästa prov är på torsdag igen, jag förstår inte hur de kan lägga proven så nära varandra, vad tänker de med? Men skolan har i alla fall vart bra, ide, jag och olivia gjordre ett mini bus typ flyttade bänkarna sen kom 9c:s lärare och så sprang vi iväg och höll p men han förstod ingenting men sen bjöd han oss på tuggummi och massa verkligen en jätte bra lärare, önska att jag också hade en sån fan.

men i alla fall jag är rätt glad idag och har pluggat lite har nästan skrivit klart om en person i engelskan men de jobbiga är att jag råkade skriva på svenska så nu kommer de bli ganska svårt för mig att översätta allt men okej det får gå, men det tänker jag inte göra nu utan nu tänker jag sätta mig och se på tv, om det nu finns något att se.

men ni får ha det bra, ♥ and peace / tessaanringdahl
Kommentarer
Anonym / 2009-02-05 @ 19:27:38

Änklare, särskrivning du som har högt betyg i Svenska.

tessaanringdahl / 2009-02-06 @ 17:28:51

svar till anonym:

ist för att sitta där vid din datastol framför en dataskärm borde du komma fram till mig i verkligheten. du är varken min lärare, förälder eller någonting annat! Och anledningen till att jag vet de är att de i alla fall hade vågat stått för vem de är och vad de säger.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0