förlåååååååååt

aso det var jätte länge sen ja uppdaterade och jag ber så hemskt mkt om ursäkt verkligen, men jag har inte haft tid det har varit fullt upp hela helgen, jag ska berätta lite kort sen om vad som hände.

fredag; först skolan och allting sedan blev det att vänta på ide för att hennes franska skulle sluta, sedan var de dags att gå hem till mig. då vi var barnvakt åt min lillebror. sedan gick vi till gamla lägenheten och hämta biocheck sedan tog vi bussen till stan. på bussen satt sötaste michelle ep eller det kankse var när vi skulle till bion*hjärnsläpp*. Vi åkte in till stan så köpte vi biljätter till filmen vulkaria elr vad den heter. Jag lär mig aldrig namnet, (a) men i alla fall sedan så åkte vi hem till ide och fixade oss sedan skyndade vi oss in till stan och då åt vi på donken. det var gott som fan, men riktigt pinsamt när vi letade efter ides alla miljoner kuponger, vi skämde verkligen ut oss där men iaf sedan så kom alla och så kom jakob försent som vanligt sedan blev de att handla godis sedan gick vi in på bion. Ide kan man verkligen inte gå på bio med, idioten sitter och snackar så att alla hör jakob och ja va nära på att slå henne. Vi satt då längst ner eftersom att de inte fanns några platser så vi iaf frös sönder och jag gick och klagade massa men deknde inget göra. men iaf sedan kom ides pappa och hämta oss. sedan snackade vi massa hemma hos ide och åt o det, sen somnade jag haaha, (a)<3



lördag: yes vaknade hos ide, fixade oss och åkte tidigt som fan in till stan elr kl var typ 11. men iaf sedan var vi barnvakt sedan åkte vi till stan d jag shoppade bilder får ni se sen. sedan åkte vi hem igen och så hämtade v våra saker coh sedan tog vi bussen till stan igen då träffa vi självklart michelle ep sötast, så gick vi på stan och det så kom olivia och så åt vi på donken sen åkte vi hem till olivia och lämnade våra saker och på vägen hem handlade vi och hyrde film sedan kom vi hem te olivia så åkte vi tillbaka till stan då vi träffade sami, bästa sami! :) haha sötnos. pusskalas o grrjer, sedan åkte vi hem till olivia så såg de dåligaste filmen oskuld sedan så började vi på hypnos elr ngt, men ide och ja somnade så gick vi och la oss. :)



söndag: ingenting speciellt hände, vi blev "utkastade" av olivia, kl 11 för michelle&elisabeth kom o de skulle ha one three hilldag. så iaf sen blev det att gå hem och sen så typ va ja hemma slöade, sen kom underbaraste kusinen alicia så var ja barnvakt sedan så kom pappa o de hem o så åt vi massa vaniljs¨ås och äppelpaj och sedan såg ja beck o sen somnade jag, det var min helg! :) <3
MINNEN SOM FAN SAKNAR!!!<3


c ya / tessaanringdahl(a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0